torsdag 8 juli 2010

skara djursjukhus och hästsport

I morses kom mamma och väckte mig och sa att vi skulle till skara djursjukhus med min lilla ponny, sagt och gjort;) Jag fattade faktiskt inte rikigt felet, men hon ska vila i 3 veckor till. sen kan det kanske ta ett år innan hon är igång:O eller kanske kanske det hemskaste som jag inte vill tänka på:( <3
På vägen hem stannade vi vid skara hästsport och jag införhandlade ett brunt/rosa Glen Gordon schabrak:D det var lite trevligare, det var nog det
pusspuss
/lovisa

1 kommentar:

  1. jag tycker det är riktigt riktigt starkt och troget av dig att fortsätta kämpa med din ponny, trots att det kan betyda att vara utanför tävlingsbanan ett tag, många "tävlingsryttare" hade bara skaffat en ny ponny, ev vid sidan om bara för att få tävla oså... men det är dem ryttarna som bara tänker på tävlingar och inte på hästen!;o
    du bryr dig verkligen om hästen och det är det som gör dig så speciell!
    fortsätt kämpa och ge aldrig aldrig upp!

    SvaraRadera