fredag 9 juli 2010

with pic's !

Hejsan,hejsan:)

åkte till Lollo igår och till djursjukhuset med Gippan, precis som Lollo fattade jag inte särskilt mycke mer än att hon skulle vila i 3 veckor och att hon var halt på höger fram:(

fast sen totg vi en tripp förbi skara hästsport och köpte lite småsaker, som jag faktiskt behövde ha!sen köpte vi glass, mummsigt;)
åkte hem till Lollo och mamma kom och provade kashmir, eftersom att vi ska rida honom i veckan eftersom rebecka och Lollo är på öland, sen ska vi ju ta hand om Gippan och så :) Sen fick jag mina födelsedagspresenter ( fyller år den 22:))
och vi träffas inte innan dess, jag åker ju till gotland när Lollo kommer hem från öland i 2 veckor:// kommer bild på de någon dag, grymt fins iaf, tack:')<3 sov över hos Lollo och idag ha vi städat stallet och lite så :)

Bilder:


Skara djursjukhus;


Jag och Gipp<3



Gipp fick stå i papper...

'
...som kanske gick att äta?


Lollo och Gipp<3


Gipp longeras<3

har fler men orkar inte ladda upp:P


Mamma och Kashmir:)

Jag köpte:


Picador mansnoddar, vanlig röd piggborste, jw manborste :D

Hade bra;)

/Mattan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar